Monday, June 21, 2010

pengenalan : isney

isney : bagi aku muzik adalah satu seni untuk jiwa dan perlu ada satu nafas yang baru untuk melaraskan erti melodi dan lagu. Perlu juga ada minat yang tersendiri untuk kita terus berjalan di dalam dunia seni. Aku telah bergiat dalam bidang muzik sejak dari kecil atas dasar minat dan ingin tahu lebih mendalam lagi tentang muzik dan lagu-lagu. Banyak lagu yang telah aku hasilkan, lagu-lagu yang dihasilkan bersesuaian untuk diperdendangkan kepada semua golongan anak muda pada generasi baru ini. Aku juga inginkan lagu-lagu yang bakal kami keluarkan akan setanding dengan lagu-lagu yang sedia ada di dunia muzik ini. Dalam lagu perlulah ada mesej yang ingin kita sampaikan dan kerana lagu juga kita boleh lihat betapa pentingnya lirik-lirik lagu yang perlu diselitkan dalam lagu tersebut. Semangat aku serta rakan-rakan seperjuangan tidak akan pudar dalam memperjuangkan serta membangkitkan semangat golongan anak-anak muda dan generasi yang akan datang...

No comments:

Post a Comment